torsdag 12. november 2009

Et lite livstegn....



Her går det unna! Jeg har lenge lurt på om jeg må legge "bloggen på hylla" for en periode. Men, jeg har bestemt meg at jeg får heller "ta tiden til hjelp" og komme innom i ny og ne.
Lille gull har blitt stor, travel og veldig tidlig oppe. Så jeg legger meg før tv2 nyhetene har begynt.

Ellers i den siste tiden har jeg knapt nok vært innenfor dørene. Været har vært så fint, og da har jeg ikke tålmodighet til å sitte inne på en solskinnsdag.
Så kajakken har vært flittig i bruk den siste måneden, og bæremeisen har fått seg noen turer i marka.

Nå har jeg noen små prosjekter som kverner oppi hodet, så det må komme litt ruskevær snart.
(Tilda engelen min ligger halvferdig å venter blandt annet...)
Jeg håper dere alle har det bra, og gleder meg til å ta en liten bloggrunde nå- før jeg kryper i seng.
(Bildene over er fra Millimini barnemøbler, utrolig mye fint der. Det kjøkkenet er jo bare rå stilig.)

I morgen er det en ny dag med "hopp og sprett og tjo og hei".

Klem Christine

12 kommentarer:

  1. Så söt blogg du har! Har en tävling i min blogg som jag tror passar dig med en jättesöt tunika för flickor från Norska designers MyCinnamoonGirl. Delta gärna! =) Kram!

    SvarSlett
  2. Helt förtjusnde söta!! Du har verkligen god smak!

    SvarSlett
  3. Tror du skulle gilla min nya tävling! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

    SvarSlett
  4. Hoppas att du får en fin start på veckan! =) Håller på att inreda babyrummet nu, har du tips på bra sajter på nätet med söt barnrumsinredning så säg till! =) KRAM

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Håper det står bra til med deg?!

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  6. Du får ta den tiden du trenger;) Det er kanskje mye styr nå rett før jul? Vi håper på å bli ferdig med rommet til storebror- det er mitt juleønske;) Ønsker deg en fin start på uka!

    SvarSlett
  7. Hei Christine!
    Kikker bare innom deg en liten tur for å ønske deg og dine en riktig god jul!

    Juleklem fra Stine :)

    SvarSlett
  8. Hallo;) Ville bare ønske deg et riktig godt nyttår!!

    SvarSlett
  9. Nu har jag precis lagt ut en tävling om ett valfritt barnplagg från Lobilo. Jättesöta kläder har dom. Delta gärna! Stor kram, Diana

    SvarSlett
  10. Hei Christina! Du? Er du fornøyd med bæremeisen din? Er på jakt etter en slik, men ser ut som det bare er flust.no som selger den? Vet du?

    Klem camilla

    SvarSlett
  11. hei vennen

    tusen takk for superkoselig hilsen hos meg. Selvfølgelig skal jeg dele oppskriften. Den er kjempeenkel å lage, dersom du kan de grunnleggende heklemaskene. Du søker på "nell dress" inne hos ravelry.com (du må registrere deg der, men det går kjapt :)). Da komemr den opp som første bilde :) Bare gi en lyd dersom du lurer på noe!

    Jepps, merkes her også at guttene vokser til. En som er i hvorfor det da-alderen (4 år) og en som man ikek kan ta øynene vekk far ett sekund (1 år).. hihihi.. men de er jo utrolig skjønne da :)

    Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  12. Hi, you have nice pictures and goog ideas. I love your blog.

    SvarSlett