tirsdag 18. august 2009

Ferien er over!


Snakk om å ha tidenes lengste sommerferie! He he, da tenker jeg på tiden jeg har vært borte fra bloggen! Jammen santen så har tiden og kreftene rett og slett bare løpt fra meg = lite tid til blogging.

Hva har jeg bedrevet tiden med; jo.. vi har vært på Haugastøl, mer presis; rallarvegen. Vi vært i Telemark, inne på fjellet. Se bildet over. Vi har fisket, gått turer, brent bål, grillet, badet, shoppet, rett og slett kost oss. Lille gull fikk prøve ut teltet/gapahuken og fikk sin første ordentlig tur.

Bryllup har vi vært i. Tenner og forkjølelse har vært på agendaen. Alt i alt. Sommeren har flydd avgårde.

På interiør fronten har det skjedd fint lite. Eller..jeg har begynt på en tilda dukke, et nytt sengeteppe, bleiepose, samt en del annet.

Nei, nå må jeg rundt på en liten bloggerunde for å sjekke hva som har skjedd rundt hos dere.

Håper dere har det bra kjære venner!

Klem Christine

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake!
    Høres ut som en flott ferie!
    Klem fra Maja

    SvarSlett