mandag 6. juli 2009

ønsker dere en fortsatt flott sommer!

Det blir ikke mye blogging fra denne fronten om dagene. Vi har ferie og nyter tilværelsen. Til nå har vi vært inne på hytten om ligger i Fusa. Det har vært noen utrolig flotte dager hvor vi har lagt på stranden. dog etter noen lange timer med ljå og gressklipper.
Høydepunket mitt var da jeg fikk meg en liten shoppingtur i interiørebutikken Velkommen, som ligger inne i Eikelandosen. Jeg fikk med meg en del god saker derfra; en stor grønn mugge, to skåler, to blå latte krus,(alt dette fra green gate), lavendel og et spisesett til lillegull.
Bilde kommer senere.
Jeg er stor fornøyd.
Det er planlagt salg i butikken i august. Jeg kunne jo ventet til den tid, men det gikk bare ikke.

Ellers, håper jeg dere nyter sommeren like mye som meg.
Jeg er forsåvidt på gulvjakt så hvis noen har noen tips om hvor jeg kam finne noen fine gulv, så gi meg et hint.

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!


Klem Christine

6 kommentarer:

  1. Høres ut som du storkoser deg!! Og til og med tid til en liten shoppingtur!!
    Ha en fin ferie videre!!

    SvarSlett
  2. Shopping er alltid kjekt uansett hvor og når;)
    Har planer om å besøke den butikken om ikke så lenge;)
    Ha en fortsatt fin ferie;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Vi har evaluert hotellet ganske bra så jeg håper de tar litt selvkritikk og gjør noe med skitten iallefall!
    Begge steder er veldig aktuell, datteren min skal gå på Askøy videregående til høsten og jeg jobber i Fyllingsdalen...så det er det samme om vi bor her eller der;)
    Vet du om noe?
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Hei, hei;) Min tallerkenhylle er kjøpt på Babazar.no ;) Har en til som skal opp på rommet til storebror;)

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Så fin blogg du har :-) trivelig å stikke innom!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg og at du ønsker å være med på konkurransen!

    Ha en flott ferie!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  6. Håper du nyter sommeren fortsatt;) Nå er jeg også bitt av greengate basillen;) Det er vel ikke så lenge før vi hører fra deg igjen her inne;) Savner deg vet du;)
    Ha en herlig uke;)

    SvarSlett