lørdag 27. juni 2009

God sommer!

Sommeren har endelig kommet! Og, den skal nytes, virkelig!
Derfor har jeg ikke vært så aktiv på blogge fronten de siste dagene. Det er sol, sommer og tid for å være UTE!
Vi vestlendinger må jo benytte oss av sjansen til å være ute i tørt vær.

Endelig kan vi nyte sommeren!
Det finnes ikke noe bedre enn å våkne om morgenen til sol og sommer,
sitte på terrassen med en kopp kaffe, se utover sjøen,
og... bare ta dagen som den kommer.
Ja, det er herlig det!
Så jeg sier god sommer til dere alle før jeg løper ut "i det fri" igjen.

Jeg legger ved en av favoritt sangene mine;


Kos og klem fra meg så lenge!

Klem Christine

3 kommentarer:

  1. Enig med deg! Sommerdagene skal nytes - så da blir det nå, når temperaturen er ok og jeg har tid...at jeg er inne i blogglandia... Ha en fortsatt strålende sommernatt :) -Klem-

    SvarSlett
  2. God sommer til deg også..nå er det godt vær her jeg bor også, så vi får nyte det så lenge det varer!!!

    SvarSlett
  3. God sommer til deg også:)

    SvarSlett