tirsdag 16. juni 2009

Den heldige vinneren er...

MEG!
 Det var trekning på AK´s Blogg, De gode ting i livet i går. Jeg ble den heldige vinneren! 
Jeg er så glad, så glad! 

Utrolig flott gevinst;
Kakegafler fra Rice
Et lite fluenett fra Bloomingville
En eksfolierende lavendelsåpe fra Panier des sens
Jeg gleder meg til premien kommer i posten.
TUSEN TAKK AK!

Spisebordet er i hus, så nå jobbes det med å male stoler.
Men, nå er det pause med egg, bacon og bønner og.... de frustrerte!

Ha en flott kveld.

Klem Christine

5 kommentarer:

  1. Fin premie!! Har også vunnet min første konkurranse her inne!! Uglepute hos urbanretro...skikkelig gøy!!
    Maler også for tiden, kommer nok på bloggen etterhvert..
    Natti,natt!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den flotte premien!!

    God natt :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig at du liker gaven fra meg! Den ble sendt med posten igår formiddag, så regner med at du har om ikke alt for lenge! Kos deg med gaven, og et lite tips: jeg bruker kakegaflene mer til ost enn kaker, kjempekjekke til det altså! Klem AK

    SvarSlett
  4. Så gøøøy!!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett