lørdag 13. juni 2009

Nytt spisebord

I dag ble det kjøp av spisebordet Pittsburg på Home & Cottage. Jeg gleder meg sånn til å få det i hus. Jeg er en smule lei av alt skal være hvitt, så jeg har lenge letet etter et slikt bord, med kryss ben. 
Bare ikke se på de stolene(de syntes jeg er grufulle til det bordet). 
Jeg skal ha hvite stoler.
Bildet hentet jeg fra Living. Etterpå har jeg lagret det i sort hvitt, slik at det likner mer på bordet vi kjøpte i dag.
Det som er det rare oppi det hele, er at møblene kommer fra Living. 
Ja, jeg trodde virkelig at jeg hørte feil når ekspeditrisen på Home & Cottage nevnte det. 
Så på Home & Cottage koster bordet kr 7995,-, og på Living kr 6995,- . 
For min del så fikk jeg 20% avslag så det ble et godt kjøp uansett.

Etter shoppingen dro vi opp til morfar og besto, hvor vi fikk hjemmelaget pizza og nordlandslefser. 
Lefser med smør, sirup og brunost, er en favoritt hos meg.

I morgen skal jeg vise dere plattingen på terrassen.  Den har fått seg en vask og ny "look". 
Det blir virkelig flott.
Og, jeg fikk lånt meg symaskin i dag og, så nå durer det avgårde her. Herlig!

Håper dere har hatt en fin helg så langt.

Klem Christine

6 kommentarer:

  1. Hei C,
    jeg finner ikke igjen kommentaren min hos deg, men det er altså en misforståelse at H&C ikke er min stil.....jeg er inspirert av det amerikanske, vet du, etter for mange år og tull og tøys der borte.(altså, årelang kjærlighetshistorie)
    Det jeg mente var, at jeg har nevnt H&C i innlegget mitt som heter Paraplyvær, mannfolk og interiør...
    Nok om det!
    Det er et fint bord, merkelig at det kom fra Living...hmmmmm.....best å passe på!
    Jeg hadde lyst å kjøpe Baden baden stol der, men fant ut at den var billigere på Plantasjen.
    Klem,M

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke skrevet om mine år i U.S.A., nei, annet enn i kommentarer til de som jeg har blitt bedre kjent med.
    Bloggen er jo bare et lite glimt av alt som er meg!
    ;D
    Men hvis du er interessert i amerikansk interiør, er det fine linker på siden min...
    Pottery Barn, Ralph Lauren, Lexington.....
    Ha en fin kveld, klem..

    SvarSlett
  3. Så flott bord!
    Blir nok bra med hvite stoler;)
    Gleder meg til å se platningen og hva du har sydd nå i kveld;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  4. Hei Christine!
    Så stilig bord - alltid gøy å føle man gjør et kupp!
    Du har en kjempefin blogg , kommer snart igjen:-)
    Ha en fortsatt fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt bord, kjempelekkert!!Er det ikke artig med noe nytt..nå skal jeg bestille endel møbler også..ny seng og ting til barnerommet, butikken jeg hadde bestilt hos er konk, så må bestille en annen plass..kjedelig!! Rart det med living...hmhm..så du har lånt deg symaskin som durer og går...da gleder jeg meg til å se resultatet..selv styrer jeg litt med malepenselen.
    Den lefsa du nevner kaller vi for møsbrømlæfse..tror det er samme greia- fra helgeland..mektige saker..bestemor lagde det..
    Natti natt;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nytt bord, det er kjempefint! Joda Living og homeandcottage er samme eiere.. og de tar forskjellige priser på de samme tingen, det sjokkerte meg også litt i går!

    Ha en fin søndag...
    klem

    SvarSlett