torsdag 11. juni 2009

HAPPY DAY

Denne sangen bruker DNT i sin reklame. Den er bare så herlig og minner om gode turer og får meg til å drømme om turer som kommer. 


I fjor kjøpte vi mye nytt tur utstyr. Alt fra telt til stormkjøkken. Så nå gleder jeg meg sånn til lillegull kan være med oss på tur. Det kribler i kroppen etter å få sekken på ryggen, fjellskoene på bena og bare traske avgårde mot et mål.

Men en ting jeg ser ikke helt for meg denne karen på tur i Norges fjellheim!

ellers.. holder jeg på å "klikke" for jeg får ikke lagt til bilder...eller dvs det tar utrolig lang tid. Så hvis noen kan noen triks så gi meg gjerne et vink!

Ha en strålende dag-
 CARPE DIEM!

Klem Christine

2 kommentarer:

  1. Blogger har krånglat hemskt ett tag, vet inte vad som hänt. Jag har också haft problem att få in bilder. Din syns inte nu...Men det ska bli kul och se bilder när ni går på tur.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Takker for koselig kommentar på blogg:) Synes det alltid tar lang tid med bildene her jeg! Går fint med mini i magen, Nærmer seg med stormskritt!

    SvarSlett