torsdag 4. juni 2009

Jeg tenker så det knaker...


I går var jeg innom Home and Cottage. Der fant jeg noen flotte spisebord. Jeg har mast om å male det vi har samt stolene. Men i går vrengte jeg meg helt om fra hvitt til et slikt gråslitt bord de har stående i butikken. Bordet er likt det jeg viste fra innlegget her. Bare det er gråslitt. I en slik farge på kurven på bildet over. Så nå har jeg veldig lyst å fornye spisebordet istedet for å pusse det opp. Jeg er også på jakt etter nytt gulv i spisestuen og på kjøkkenet. Der ser jeg for meg et, nå gjelder det bare å finne det!
Jeg er veldig glad i duse farger, så dette blir nok veldig fint til slutt tror jeg.

I morgen er det er trekning i konkurransen! Jeg gleder meg og er forrykende glad over alle som har til nå blitt med.  

Klem Christine

5 kommentarer:

  1. Tror du får det veldig fint til slutt med den spisestuen! Det virker som du er "grådi go"(for å ta det på skikkelig bergensk) på interiørfronten!!

    SvarSlett
  2. Så fine farger du har sansen for. Liker interiør jeg også og du inspirerer skikkelig:)

    SvarSlett
  3. Tror det blir lekkert! Grått passer til alt liksom. Man trenger noen brekkfarger i alt dette hvite

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se hva du ender opp med...og det blir ekstra spennende i morgen når du skal trekke en vinner...lurer fælt på hva som er inni gaven...

    SvarSlett
  5. Så fina bilder du visar, så vackert med grått och vitt. Jag klickade till din tävling, men jag hann inte!! Såg att det gick ut idag, synd.
    Men kul att du är med och tävlar hos mig.
    Ha en skön helg
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvarSlett