tirsdag 5. mai 2009

"Bord dekk deg!"

www.zanz.no
Dagene flyr. Venninnebesøk med baby var kos. Jeg serverte nordlandslefser, som Halsnøys beste dame hadde laget, tusen takk Marta. De er bare så gode, og med smør, brunost og sirup, blir de bare farlig gode! 
 Lillemor er i seng nå. Så jeg fikk en liten inspirasjons runde på nettet. Jeg kom over dette bordet fra Zanz. Lekkert! Jeg har veldig sansen for bordbena, at de går i kryss. Det som er litt artig med Zanz er jo at , iallefall med dette bordet, kan man bestille slik man vil ha det. Eksempel på teksten under bildet av bordet" Priseksempel langbord (du velger fritt X-ben eller T-fot, med eller uten sort/ hvit maling som over): 200x90cm kr. 14.000,-. Prisen varierer med størrelsen på bordene. Min.pris kr.9.000,-."  www.zanz.no
Her er planen å fornye spisestuen, så jeg leter etter det perfekte bord. Men, ja det er jo ofte et men...jeg lurer på om jeg skal prøve å male det vi har i dag.  Prosjekt nr " 1001" på listen over skal gjøre. 

Håper dere har hatt en like fin dag som meg!

Klem Christine

1 kommentar: