mandag 11. mai 2009

"Ja, vi maler og vi maler...

... og det blir så fint og flott.."
Nå er jeg i gang med å dekorere møblene til lillemor. Jeg prøver meg fram med maling som jeg kan vaske bort. 
Til nå har jeg malt en "prinsessekrone" på setet, så tenkte jeg at jeg skulle ha navnet hennes oppe på stolryggen.
Jeg har også planer på bordet som hører til denne serien. Det kan jeg legge ut når jeg begynner på det også. 

Ellers har det vært en strålende super fin dag i dag. Oliven treet mitt står fortsatt i butikken å venter på meg. Så det må jeg få dratt avgårde i morgen for å kjøpe. Nå er det tid for litt kveldsmat. Skiver med brunost og melk. Ja, de som kjenner meg vet at jeg er en stor forbruker av brunost! mmm, bon apetitt!

Ønsker dere alle en god natt

Klem Christine


6 kommentarer:

  1. Så fin de blir!! :)
    Du e så flink!!!!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig sol. Du er kjempeflink:O)

    SvarSlett
  3. Så søtt det blir!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  4. Veldig søtt med prinsessekrone på:) du er flink!!

    SvarSlett
  5. Så søt stol, ekstra fin blir den med navnet hennes på: )

    SvarSlett
  6. Sånn stol vil jeg også ha:)
    smakebit av bollene kan du få, kan sende over mail..hihi:)

    SvarSlett