tirsdag 19. mai 2009

Nå er det slutt på "Hopp og sprett"




Krakken "Bekväm" fra IKEA. Har fått en ny look, og plass på mitt kjøkken. Min kjære var så snill å male den for meg. Av og til er det så kjekt å få hjelp til alle de små prosjektene som surrer oppi hodet. Jeg må ærlig si at der er jeg heldig som har en så god og snill kjæreste. 

Slik så den ut før den ble malt. Jeg må si at den gjorde seg med et strøk hvit maling.

Nå holder jeg på å lage aprikos grøt til lillemor. Tenkte jeg skulle fryse grøt i isterninger slik at jeg kan putte den i nett.

Så da kan lillemor kose seg litt hun og.

I dag har jeg vært med lillemor på helsestasjonen så hun fikk vaksine. Ellers har det øst pøst ned her så jeg priser hver solstråle som kommer nå de nærmeste dagene.

Ja, så må jeg fortelle at vi begynte å se på "Rød Snø" på søndag.

Skikkelig sjarmerende god gammel "påskekrim". Anbefales hvis du vil ha deg en latter og litt spenning. 
Vi har en episode igjen nå( av 3). Gleder meg til slutten.
Hiv deg rundt å se den du også, så kan vi le litt sammen!

Klem Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar