tirsdag 5. mai 2009

Mens vi venter på solen...

Jeg går å venter på en venninne og hennes lille 3 uker gamle baby. Vi skal gå tur i forhåpentligvis solskinnsværet som jeg venter på! Bildet over er fra terrassen. Jeg har redigert det i iphoto(til antikk). Og, gjett! når jeg sitter her i min skrivende stund, så kommer solen!
 Ellers må jeg si at det blir ikke så mye tid til interiør og "det kreative hjørnet" om dagene. Lille snupp krever sitt, så tiden flyr litt fra meg. Ikke mist motet jeg kommer sterkere tilbake, straks!
Jeg tenker å snart kjøre en konkurranse, så følg med følg med!

Jeg vil bare ønske dere alle en fortreffelig dag!

Klem Christine

3 kommentarer:

  1. så bra du ser glimt av solen!Og så koselig med babybesøk:) Her på vestlandet hvor jeg bor blåser det masse! Og helst overskyet!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Liker å titte innom nye blogger jeg. Fant deg inne på Nib. Koselig blogg du har!(:

    SvarSlett
  3. Hei igjen! takk for koselig svar på kommentaren! Jada, jeg er gravid med jente(sa de iallfall på ultralyden). Terminen er 27 aug, gleder meg veldig til "å få det overstått". Babytiden er jo så herlig...men det går veldig fort! Har en gutt på to år, og de har fløyet avgårde!

    SvarSlett