lørdag 2. mai 2009

Skal, skal ikke...


http://www.blueballoon.dk

Lørdag, lørdag og ikke minst vi er i mai! Jeg har ikke vært på bloggen de siste dagen. Vi har vært på hytten, og det har vært fantastisk herlig. Der har vi kost oss med god mat og drikke, gått tur, sett på lam, ja vært ordentlig på landet. Hytten ligger på Halsnøy. Jeg har tatt noen bilder, men finner ikke kabelen til kameraet. Så det får bli bildevisning senere.

Men så må jeg bare si at jeg har gått å drømt om å kjøpe kili seng til vårt lille nurk. Jeg syntes denne sengen er så utrolig lekker. Jeg tror den vil gi en lun og god steming inne på barnerommet. Så jeg tror jeg har bestemt meg. Det blir nok en hvit kili seng her i huset etterhvert! Har noen et tips om hvor jeg kan få tak i til en god pris så gi meg en lyd. Den er jo ikke billig i seg selv, og må jeg handle den på nettet så kommer frakten i tillegg. Dere som har erfaringer med denne sengen, del dem gjerne her.

Dette var en kort tur innom. Nå er det forberedelser til feiring av sølvbryllupsdag i morgen. Så renger med å få litt mer tid til blogging når helgen er over.

Ha en strålende kveld videre. 

Klem Christine

6 kommentarer:

  1. Den sengen er utrolig sjarmerende!!

    Hilsen L-jo :O)

    SvarSlett
  2. Hei,velkommen til Nib...ser du har lagt ut mange stemningsfulle bilder alt....Titter innom igjen jeg:O)Klem fra Malivasverden

    SvarSlett
  3. Hei igjen...Ja kassene tegner og forklarer jeg,også produseres de av deltakere som jobber på Askeladden Gjenbruksbutikk...som driver med arbeidstrening og sysselsetting....Selger også flotte stiger i forskjellige farger:O)

    SvarSlett
  4. Den senga er så lekker. Den står på min ønskeliste også... Har sett den på mortil3 og sprell... ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  5. Hei igjen,den 21.jan.har jeg et innlegg om stigene vi porduserer....Så ta en gjerne en titt innom der..Fåes i mange farger...Go`dag til deg fra meg

    SvarSlett