onsdag 13. mai 2009

Posh posh!




Endelig, kan jeg vise dere pakken som kom i posten fra poshgrafitti i forrige uke(kabelen til kameraet er endelig funnet). De er skikkelig fine, også noe litt utenom " det vanlige".
Leveringstiden kan ikke de skryte på seg er bra. Men designet liker jeg derimot veldig godt. Så jeg glemte rimelig raskt hvor trege de var, etter jeg hadde åpnet pakken.

Gårsdagen her var skikkelig hektisk. Etter en natt med bare fire timers søvn ogen del kaffe løp jeg rundt som en duracell kanin på morgenen. Vasket gulv, klær, ja det meste jeg kom over... Det skal sant sies at det er ikke de små som sliter oss ut, det klarer vi helt fint å gjøre selv. Når ettermiddagen snek seg innpå, lå jeg som et slakt ved siden av lillemor på leketeppet. 
På kvelden kom min gode venninne "Rutti" med en kjempe stor pose klær til lillemor. Mange fine bukser, skjorter, dresser og den nydeligste fine hvite capen.
Tusen takk "Rutti"!

I dag har også dagen bare flydd. Vi har vært med lille tante. Og så shoppet jeg meg noe søtt((eller lille tante hentet den for meg) på H&M.  Dere skal få se når jeg får den i hus.
 
Nå er det rundstykker og te på tapetet. Ha en fin kveld!

Klem Christine


1 kommentar: