lørdag 9. mai 2009

Et lite tips...

til dere som ønsker dere et Oliven tre. På Mester grønn er Oliven tre på tilbud nå. Jeg gleder meg til å få meg et i hus. Det er ordentlige flotte trær. Løp å kjøp! 
I går var jeg en tur på IKEA. Jeg kjøpte meg en krakk som jeg tenkte å male hvit. Høyden min er ikke til å skryte av så jeg trengte en slik på kjøkkenet. Nå er det nok med hopp og sprett fra kjøkkenbenken. Det eneste er at nå har jeg tusen prosjekt gående her hjemme. Jeg får ta tiden til hjelp og lage meg en liste på gjøremål. Da er det litt lettere å holde oversikten. 
Nå skal jeg skru møbler til lille snupp. Ikea har også noen supre barnebord og stoler, til gi bort pris. Jeg skal male på bordet og stolene, så er spent hvordan det blir.

Ha en super fin lørdag!

Klem Christine


11 kommentarer:

  1. Takk for tips... hmm... nå lurer jeg på hvor nærmeste mestergrønn er.. er det store oliventre eller små? Krakk til kjøkkenet har jeg også lyst på, er helelr ikke så veldig høy så jeg må dra bort stoler og slikt hver gang hihi... ønsker deg en nydelig helg

    SvarSlett
  2. Trenger en krakka til kjøkkenet jeg og, for her går det og i hopp og sprett hehe ...
    Blir moro å se den ferdig malt ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Takk for tipset..jeg får nemlig ikke nok av disse oliventrærne:O)Go`lørdagskveld til deg fra Maliva

    SvarSlett
  4. Hei igjen...Mine har overvintret i vinter,men de har stått kaldt på vår loftstue...Vanner de godt en gang i uka...Nå har jeg satt de ned i stua lengt vekk fra varmovnen...og fortsatt vann en gang i uka...Så når varmen endelig har satt seg...setter jeg de fort ut..og da blir de der ute i frem til sept/okt. Blir det veldig varmt trenger de mer vann:O)Lykke til...

    SvarSlett
  5. Så koselig å male barnemøbler..skal du male motiv også?

    Jeg skal legge beskjed til deg når jeg lager nytt innlegg om Norgesglasset....neste bokstaver er Q-R-S-T !!

    :D

    SvarSlett
  6. Oliventrær er kjempe fine!
    Lurer på om jeg kan klare å få et slikt til å trives i min stue.....
    Hm!

    Ha en kjempe fin lørdagskveld!
    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  7. Ja,de e herlig de herrane prinsessen altså ;) Æ skal nu være hjemme ei stund. Studere på nett,så blir endel hjemme fremover,så bare tar æ litt ekstra vakte nu å da. Pappa som skal ta permisjon her i gårdn. Men heldig vi,får være begge hjemme :)
    Ja,huff er ikke noe artig å begynne på jobb igjen,men er nu vel enda noen måneder igjen..?..
    Ha ei fin helg. :) å takk for kommentaren tilbake.
    Klem C.

    SvarSlett
  8. Hei på deg :)
    Joda, datteren mine er høygravid. Har under 4 uker igjen og du kan bare tenke deg hvor spente vi er på å se vår nye lille prinsesse :))

    Klem Kari

    SvarSlett
  9. Heisann og takk for hyggelig kommentar.
    Bra at vi er mange med tusen prosjekter ha ha-= Men det er sikkert derfor vi blogger !!
    Ha en fin søndag !!
    klem

    SvarSlett
  10. Hei og takk for at du vil være med på konkurransen min, koselig!
    Koselig blogg hadde du også! Jeg skulle vært her inne i går og sett tilbudet til mestergrønn...
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Takk for tipset ang tilbud på oliventre på mestergrønn...tror jeg må dure ned til butikken i morgen... oliventrær er jo så kjempefine:))
    Krakk på kjøkkenet hadde vært tingen her også...hihi:))
    Ha en strålende søndag!
    Klem

    SvarSlett