søndag 24. mai 2009

"Morgenstund har gull i munn"



God morgen verden!
Jeg hadde et innlegg i forrige uke om at jeg hade shoppet noe søtt noe. På H&M fant jeg denne søte morgenkåpen til kun  kr 249,-.
Jeg har veldig mye hvitt så det ble rosa på meg denne gang. Godt å få inn litt farger!
Så nå sitter jeg her å nyter en kaffekopp  i min nye morgenkåpe.

Natt til 18. mai ble min lillebror frastjålet mopeden sin. Frekkasen kjører nå rundt på den og fyller bensin på bensinstasjoner og kjører fra regningen.
Mopeden har reg nr SZ 1138. Den er av merket Gilera og fargen er sort/grå.
Ser noen denne så gi et vink på mailen min
hjemoglykke@gmail.com
eller kontakt politiet.

Senere i dag er det feiring av to- års dag. Rutti sin lille jente fylte to år på torsdag. 

Ha en herlig søndag.

Og, ikke glem konkurransen !!!

Klem Christine
 

3 kommentarer:

  1. Kjempedeilig med morgenkåpe og rolige morgener!
    Håper man får has på mopedtyven!!!

    SvarSlett
  2. Jeg har også denne -i hvit. Kjøpte den i fjor og er strålende fornøyd!

    SvarSlett
  3. helene;O) ja jeg er knallfornøyd, herlig! anbefales!

    Cecilia;) den hvite er jo kjempe fin også. Jeg kjøpte den og, men leverte den inn igjen. Hva skal man med to... Var også innom bloggen din- prøvde å skrive tilbake på innlegget ditt, men fikk ikke lagret det...

    stor klem til dere begge

    SvarSlett