onsdag 20. mai 2009

Dagen i dag



I dag har vi hatt besøk av Cecilie. Planen var at vi egentlig skulle lunsje på café, men lillemor våknet med feber. Det er nok vaksinen spiller den lille kroppen et puss. Så det ble kaffe og boller i sofakroken hos oss.
Cecilie har vært grafisk designer siden 2003 og har akkurat startet sitt eget foretak. Ta en titt på siden hennes MUN. Hun er kjempe flink og hjelper deg å lage det du er ute etter.

Ja ellers måtte jeg ut på en løpe tur. Under svangerskapet kunne jeg ikke løpe en meter så det er utrolig godt å endelig kunne bevege seg litt. Jeg vil ikke skryte av meg selv her, men det kommer seg nok etterhvert. Etter x antall måneder med hjemmebakst og kos, skriker joggeskoene på meg.

Statsraad Lehmkul kom seilende forbi meg, så utrolig vakkert syn! Det er slike små øyeblikk som en skjønner at det er så godt å kjenne at en lever!

God kveld til dere alle så lenge!

Klem Christine

5 kommentarer:

  1. Håper Lillemor snart er feberfri.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Boller i sofakroken er ingen dårlig erstatning.

    SvarSlett
  3. Det er et nydelig skip...Bergens stolthet, er det ikke?
    Klem fra M

    SvarSlett
  4. ja de joggeskoene de skriker høyt...men jeg skriker høyere...nei skulle gjerne tatt en gåtur i alle fall. Hørtes koselig ut med besøk. God bedring til lillejenta di;)

    SvarSlett
  5. Hei snupp!
    Det var godt å høre.
    Det er så uvant å skrive "åpenlyst", og det er lett for å bli FOR selvkritisk.
    Litt selvkritikk er godt å ha!
    Jeg skrev innlegget fordi det er godt å føle seg forstått riktig, hvis du skjønner hva jeg mener...
    Jeg elsker å underholde, og å tulle og tøyse, men det er mer til meg enn det....
    Nok om meg!
    :D
    Det var nå enda godt at han fyren fant på himmelspretten, sånn at vi fikk en fridag!!
    Håper du har fått nyte dagen!
    Klem fra meg!

    SvarSlett