søndag 24. mai 2009

Inspirasjon...vinnersjanser!







bildene er fra car-möbel

Mange godbiter her. Litt for mange... Jeg har allerede fått svar fra dem at de shipper til Norge, men men men jeg lurer på hva kostnadene blir! Noen som vet?
Det skapet er bare lekkert. Og den tunikaen, er lik en jeg kjøpte på Bik Bok for noen måneder siden.

Så må jeg bare gratulere min kjære pappa, som har kommet til topps i dag! Stolt av deg pappa! Til neste år er du med på 4 eller 7 fjellsturen tenker jeg! 

Ellers, takk alle dere som er med på konkurransen og som er innom- jeg setter stor pris på dere!
 
Ha en god kveld

Klem Christine

2 kommentarer:

  1. tusen hjertelig takk for besøket på min blogg:) masse fin inspirasjon her... hmm... lurer på om du får noe svar angående frakten? kanskje du må fortolle også? ønsker deg en videre nydelig søndagskveld:) klem monica

    SvarSlett
  2. Nydelige møbler der ja...snedig det entremøbelet-full pakke liksom..blir spennende å se hva du ender opp med!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett