torsdag 21. mai 2009

Vestland, vestland...




Her kommer noen bilder fra turen i dag. Turen gikk til Liatårnet. 342 moh og det høyeste punktet på øya Sotra. Det er en kjempe flott tur med en unik utsikt mot Bergen og Askøy.
Turen anbefales for store og for små. Det er vei helt opp så perfekt for trilleturer.

På bildet over ser du Sotrabroen(den nærmeste) og Askøybroen.


Her er bildet fra Fjell festning. Bildet er tatt fra toppen, ligger mot øst.
 Jeg ønsker meg ny linse til kameraet slik at jeg kan zoome litt bedre. Tror feriepengene kommer til å støtte meg der.

Her er "sliteren" selv. Min lille prinsesse ligger å sover søtt i vognen.

Det er ikke så mye tid til interiør og "fix fax" nå om dagene. Tiden løper litt i fra meg på den fronten. Om ikke lenge så er jeg plutselig i jobb igjen!

Så en liten nyhet ! I morgen har jeg planer om å ha en konkurranse- da er bloggen min 1 måned gammel!

Pizzaen er i ovnen og filmen "Taken" ligger å venter på oss.

Ha en fin kveld.

Klem Christine




1 kommentar:

  1. Hei hei! Så jo ut til en herlig tur:) Kos dere med pizza og film.. Her skal det males(begynner å bli lei ja...men blir jo fint tilslutt:) Ja i nye huset er det bare små loftsboder til å lagre ting og tang..så blir nok å gi bort en del til fretex osv..Bare kos det da... :) Ha en super kveld! Klem klem

    SvarSlett