onsdag 6. mai 2009

Furu på vei inn igjen!?!


Tidene forandrer seg og trangen til fornyelse er konstant. Sum, sumario, betyr det at vi er i endring hele tiden. 
Vi er mange som har fulgt den hvite landlige stilen. Alt i furu har blitt hvitt. Vi har sprayet, malt og gnikket flekker av alt for å få det hvitt. Og fint er det. Jeg er svært glad i det hvite. Selv nevnte jeg i innlegget i går om jeg skulle hive meg rundt å male spisestuen hvit. 

"Furu, kunsthåndverk, gjenbruk, mimosa og IKEA er nøkkelord for hvordan vi vil innrede oss i 2009". Ja, velkommen skal det være,men ikke hos meg, enda. Jeg må si jeg trives svært godt i mitt ,blanding av, romantisk hvite landlige og klassiske hjem. Så for meg så kan furuen holde seg i skogen og under hvit malingen en stund til.

Hva tenker dere?

Ha en videre fin dag

Klem Christine

5 kommentarer:

  1. Hehe...helt enig! Furuen ser best ut når den er i skogen altså!!
    Ha en fin kveld videre...

    SvarSlett
  2. Jeg visste ikke at det var på vei inn igjen, det er jo ikke så lenge siden jeg fikk det ut!
    Eller under malepenselen rettere sagt!!
    :D

    SvarSlett
  3. Hei Christine. Så fin blogg du har.
    Er forøvrig helt enig med deg. Er såå glad i det hvite. Og håper jeg vil holde meg der i lang tid.
    Er så delikat. ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  4. Tuuusen takk, det var pent sagt av deg.
    Det varmer!
    Ha en strålende aften!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Gå under tips på bloggwn så finner du ut !! Husker ikke, kanskje deco spray. Du finner bilde og hvor du får tak i den !!

    Fin blogg du har !!

    SvarSlett