tirsdag 26. mai 2009

Tips- vinnersjanse!


Ville bare vise dere et lite tips for å freshe opp bilderammer. Jeg kjøpte noen billige rammer fra IKEA og fant fram en gammel silkesnor. Klipp silkesnoren i to. Fest den i de hjørnene du vil ha den med stiftemaskin, eller spiker og hammer.
Vips så har du en ramme som ser slik ut!
Jeg har kjøpt knagger som skal brukes til gardinoppheng. 

Bildet er av min kjære da vi var på tur i Femundsmarka. Planen var å få en fin høst tur, men da vi våknet opp om morgenen hadde snøen lavet ned. 

Det var mye reinsdyr å se.
Vi gikk fra Elgå til Svukuriset og videre derfra. Jeg husker ikke helt i farten hva plassen het, så jeg må sjekke på kartet senere.
Turen anbefales for både liten og stor. 
Planen er å reise ned dit på sommeren. Jeg har lyst å kjøpe meg en Ally kano. Den er så genial, den er sammenleggbar. Bergans selger disse.

Så må jeg få si at jeg setter stor pris på alle som er med og har lyst å være med i konkurransen.
Og takk til alle lesere- det er dere som gjør det så kjekt å blogge.

Minner nye lesere om konkurransen!

Ha en kjempe flott dag.

Klem Christine




7 kommentarer:

  1. for ett kjekt tips, ble jo kjempelekkert;)

    SvarSlett
  2. Ble kjempe fint!
    Ha en fin dag vidre.
    Klem C :)

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Takk for hilsen på bloggen min :)
    Fikk time hos legen etterpå, så blir spenndende hvilken hestekur han setter meg på..
    Krysser armer og ben for at jeg er den heldige i konkurransen din :)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Du ba om råd - og her kommer rådet: Jeg googler meg stort sett frem til det meste, og fant denne nettsiden: http://www.zimbio.com/Free+Blogger+Beta+Template/articles/40/Create+three+column+Blogger+template
    Der finner du "oppskriften" på 3 kolonner! Lykke til og ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Hei og takk for koselig kommentar;)
    Skillingsboller er alltid godt, så det ble en herlig kvels med boller og te ;)
    Lett å bli fristet på bloggrundene ja;)
    Kos at du deltar i konkurransen min;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  6. SÅ fint det ble med den snoren - fint å være i det kreative hjørnet..Ja jeg er også spent på konkurransen..ike minst hva premien er....noe som garantert faller i smak..hmhm

    SvarSlett
  7. tusen takk for tips :) koselig blogg du har!!! kommer gjerne igjen :O)

    SvarSlett