tirsdag 26. mai 2009

Skal, skal ikke...




Male spisestuen?eller rett og slett bare selge den/gi den bort? Nja, tja..ikke vet jeg. 
Den hvite duke må jeg bare ha over der for ellers får jeg krampebyer.
Nå for tiden har jeg så altfor mange prosjekter at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi skal blandt annet bygge på. Legge nytt gulv i stuen. Ordne noe av utearealene. Ja, og litt her og litt der. Alt dette samtidig som vi maler huset. 

I dag har meg og lillemor vart på Fru Luna, en kjempe koselig liten kafé på Kleppestø. Der var vi sammen med Monica og Linea, Cecilie, Silje og lille gutten og Kristin som akkurat hadde vært på ultralyd. Gratulerer med gutten som kommer!
På Fru Luna har de noen utrolig gode sandwicher. 
For min del så var dette en utavmegsjælopplevelse...lillemor var eksemplarisk i dag. Jeg må jo si at jeg har ikke akkurat vært en sliter på kafé de siste månedene.

Ellers har jeg et lite(eller stort) prosjekt som dere snart vil få vite. Spennende. Jeg trenger bare å få disponert tiden riktig og prioritere litt, slik at jeg får noe fremdrift her!

Takker, nok engang, dere alle koselige mennesker der ute som er innom her og gjør bloggingen så morsom og gøy.

Ja, så var det spisestuen, male,selge, gi bort, eller rett og slett beholde slik den er? hva sier dere? 
(ja jeg trenger tips i disse hektiske blogge-, baby-, husprosjekt-, selvrealiseringsdagene ;O) )

Frister det med en konkurranse, så meld deg på her.

Ha en fin kveld

Klem Christine


7 kommentarer:

  1. Ser jo ut som en veldig fin spisestue da! Dilemma, dilemma....
    Godt å høre at flere enn meg har slike blogge-, baby-, husprosjekt-, selvrealiseringsdager......

    SvarSlett
  2. Så fin spisestue, syntes du skal beholde den jeg! Den var fin i originalfargen sin, fint med noe som bryter mot de lyse veggene.. Men det er min mening!: ) Blir helt sikkert fin i hvit også!: )

    Ønsker deg en fortsatt fin uke,

    Klem Frk T

    SvarSlett
  3. jeg syntes spisestuen var nydelig. tror kanksje jeg ville ha malt den jeg, tror det hadde blitt vakkert!!men sikkert ikke lett valg... ville iallefall ikke solgt eller gitt bort den vakre spisestuen:) øsnker deg en nydelig onsdag:) klem monica

    SvarSlett
  4. Bare begynn å mal du- kommer til å bli så fornøyd--garantert!! Den er jo i en nostalgisk stil-så egentlig skulle den vært malt fra begynnelsen--så derfor er valget enkelt...men å få det gjort- se det er noe heelt annet.. kjenner meg igjen med mange prosjekter, her tar selv småting evigheter...jaja..man får jo tenkt seg veeldig godt om da!! Lykke til!!

    SvarSlett
  5. Hei!!
    Tusen tusen takk for hjelpa !! :-) Jeg klarte det til slutt! hihi gøy!

    sov godt!
    -dattera-

    SvarSlett
  6. Den er jo veldig fin som den er, men blir om mulig enda finere som hvit. Helt klart ett vanskelig valg. Men selge den? nei det synes jeg da ikke.

    Ha en super-duper dag.

    Ann<3

    SvarSlett
  7. Jeg ville sikkert malt den...tjihi
    Sparer jo masse penger på det og fint blir det jo og!
    Så du har vært på Kleppestø...bor du på Askøy du også?
    Klem fra Maja

    SvarSlett