mandag 18. mai 2009

Mandag!



Jeg skjønner jeg er fersk i blogg "gamet" når jeg går inn å ser på bloggen min at mitt siste innlegg ble registrert for 18 timer siden. Nja, tja...jeg begynte jo på et i går, men fikk ikke gjort det ferdig. Så jeg fortsatte tydeligvis på det samme i morges.
Jeg, som alle andre, lærer stadig noe nytt! 

Så..jeg slettet innlegget jeg la ut i morges...men som på bloggen ble lagt ut i "går". Bildet ovenfor er fra igår. Jeg ville bare gratulere dere alle med dagen som var i går.

Helgen fikk så vidt begynt før den var ferdig. Lørdag var det plantasjen. Der fant jeg disse fine pottene som min mor tipset meg om. 


Det finnes vann kanne og et slags oppheng i samme serien. Jeg skal avgårde å ha en vannkanne, tenkte jeg.

Veldig søte syntes jeg. For å ha dem ute så må det lages noen hull i bunnen, men da er det bare å bruke hammer og spiker.

Krakken fra IKEA er også ferdig malt. Jeg får ta bilder ila kvelden så skal dere se hvor fin den ble.

Ha en kjempe fin kveld så lenge. 

Klem Christine

4 kommentarer:

  1. Vi har vel alle gjort det samme hehe..
    Jeg har ett motto , man lærer så lenge man lever ;)
    Nydelige bilder...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kari! Du er alltid en god oppmuntrer ;O)

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen som blogger. Bildene dine er ihvertfall flotte.Jeg startet i januar og læringskurven har vært bratt. Ønsker deg lykke til videre.

    SvarSlett
  4. Heisan, jeg strever litt jeg også...
    Synes det tar lang tid å få teksten til å se ut sånn som jeg vil på det ferdige innlegget...
    Øvelse gjør mester?
    Jeg er jo fersking jeg også.
    Ha en fin kveld!
    klem fra meg

    SvarSlett