søndag 21. juni 2009

snakk om...


en helg som bare flyr avgårde. Denne helgen har vi gjort fantastisk mye, men sitter igjen med en følelse av å ikke ha gjort noe. Mja, det vil jo si det at vi har ikke malt, fikset i hus, styrt på med sliking og flakking etc.

I går var vi i bryllup til Lars og Anne Mette. Vi kom oss ikke på festen på kvelden så vi hadde folk her, med god mat og drikke. Det ble en sen kveld/natt, så i dag er vi ganske trøtte. 
I dag har vi vært på grilling hos mamma. Det er så kjekt når alle sammen er samlet. Lille gull stor koste seg og var i stor form. Det er nå slik at jeg aldri drar tomhendt hjem fra mamma. To vesker, blader, bamse til lillegull, salat, agurk og et sjal var det jeg kom hjem med i dag. He, he litt av en kombinasjon. Men ja, det stemmer...

På tirsdag kommer min kjære venninne Inger Johanne på besøk. Hun blir en stund, så da skal vi kose oss med café besøk, turer, grilling, interiørbutikker, ja rett og slett kose oss!
Jeg skal kjøpe en forsinket bursdagsgave til henne i morgen så hvis noen har noen gode tips så gi meg et vink.
Hun er virkelig en god jente, så hun fortjener det beste av det beste.

Så måtte jeg bare vise dere mine "ikke grønne fingre" som har klart å få en slik plante til å blomstre. 

Ha en super kveld.

Klem Christine

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fin helg! Har kost meg med influnesa her og litt strikking.
    Liker så godt den blomsten du viser, tror det er duftranke..
    Natti natt.

    SvarSlett