onsdag 10. juni 2009

Min første...

award!
Den fikk jeg av søte Lotta. Jeg ble veldig glad!  Det er så kjekt å få en liten oppmerksomhet i ny og ne. Jammen santen så skal det ikke mye til før jeg bobler av glede, så jeg svevde i seng i går. Barnslig, men ja, det er godt det innimellom!
Tusen takk Lotta!

Det har seg slik at det finnes noen regler for denne awarden.
Blandt annet at jeg skal gi den videre til andre;
 Skretsj der åpner jeg konvolutten
og her står det

til alle dere som er medlem av
Jeg takker dere for mye god inspirasjon, tips og glede!

Ha en fin kveld!

Klem Christine


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med award!!
    koselig;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awarden...er det ikke rart hvor glad man blir? Synes det englebildet du har på siden din bare er såå søtt..smiler hver gang jeg ser det!!
    Ha en fin dag i morgen!!!

    SvarSlett